Ціна зміни статі в Таїланді

ціна зміна статі тайланд дешево 1
Написано Émilie

Операція зі зміни статі в Таїланді підходить як для чоловіків, які хочуть стати жінками, так і для жінок, які хочуть стати чоловіками. Таїланд – світова столиця операцій зі зміни статі.

NaykrashchaKlinika.com інформує про зміну статі в Таїланді і допомагає записатися на операцію до кваліфікованих хірургів . Ця інформація надається виключно в інформаційних цілях і не може замінити консультацію медичного працівника.

Ціна зміни статі в Таїланді

Середня вартість операції зі зміни статі в Таїланді в Бангкоку становить 9 500 євро. Залежно від ваших потреб, ціна може варіюватися від 7 000 до 12 000 євро.

ПроцедураЦіна Таїланд
Зміна статі9500 €

Що таке операція зі зміни статі (з чоловічої на жіночу)?

Для тих, хто хоче привести свою фізичну стать у відповідність з тим, що вони вважають своєю справжньою статтю, Таїланд є батьківщиною операції зі зміни статі (SRS) – також відомої як операція зі зміни статі, операція зі зміни статі, операція MtF і SRS, якщо назвати лише деякі з них.

Що ж робить Таїланд таким привабливим місцем для проведення подібних процедур? У двох словах, це тому, що пацієнти можуть отримати максимальну користь від цих операцій в Таїланді завдяки великій кількості висококваліфікованих хірургів, недорогій і якісній медичній допомозі, а також десятиліттям знань і досвіду в удосконаленні цієї хірургії.

Якщо ви розглядаєте можливість проведення операції зі зміни статі в Таїланді, або якщо у вас є член сім’ї, партнер або друг, який цікавиться, що передбачає ця процедура, цей посібник допоможе вам отримати деяку ясність.

Операція зі зміни статі в Таїланді

Операція зі зміни статі в Таїланді – це величезне рішення, що змінює життя, до якого не можна ставитися легковажно. Це тривалий процес, який вимагає великої стійкості і терпіння.

Перед самою операцією вам потрібно буде прожити як жінці щонайменше рік і пройти гормональну терапію, яка допоможе змінити вашу фігуру і стимулювати зростання великих статевих губ.

Ось перелік обов’язкових умов, які вимагатимуть усі хірурги, перш ніж розглядати ваш випадок:

• Вам має бути щонайменше 20 років або ви повинні мати згоду батьків/опікунів для тих, кому від 18 до 20 років.
  • Мати щонайменше 12 місяців безперервного успішного досвіду реального життя в якості жінки.
  • Щонайменше 12 місяців безперервної гормональної терапії.
  • Проконсультуватися з психіатром у вашій країні і в країні, де буде проводитися процедура (це можна організувати в обраній вами лікарні).
  • Будьте фізично здорові, щоб пройти операцію.

Операція зі зміни статі, як правило, складається з декількох операцій:

• Орхіектомія (видалення яєчок) і пенектомія (видалення статевого члена)
  • Вагінопластика (створення піхви)
  • Збільшення грудей
  • Операції з фемінізації обличчя та вокалу (FFS та VFS)

Ви також можете обрати інші хірургічні процедури, такі як гоління трахеї для видалення адамового яблука або збільшення сідниць для збільшення об’єму сідниць.

Оскільки кожен пацієнт унікальний, процедури, пов’язані зі зміною статевої належності в Таїланді, можуть бути проведені відповідно до ваших потреб і, перш за все, вашого бюджету.

Найважливішою частиною чоловічо-жіночої хірургії є створення піхви. Існує багато хірургічних методів для досягнення цієї мети, в залежності від ваших уподобань. Ви можете обговорити зі своїм хірургом, яка з них найкраще підійде саме вам. Інші популярні методи включають

Ціна на зміну статевої орієнтації без збільшення глибини піхви

• Ця процедура підходить для людей, які не потребують вагінального проникнення під час статевого акту і небажаного розширення піхви.
  • Перебування в лікарні: 4 ночі
  • Тривалість операції: 2,5 години
  • Час відновлення в Таїланді: 3-4 тижні
  • Орієнтовна вартість: 8 000 євро

Ціна на зміну статевої на лежності з інверсією шкіри статевого члена

• Підходить для пацієнтів, які не хочуть мати піхву для статевого акту, особливо популярна серед транссексуалів старшого віку. Глибина становить приблизно від 2 до 4 см, перед операцією необхідна епіляція пеніса.
  • Операція: 2,5 години
  • Перебування в лікарні: 4 ночі
  • Час відновлення в місцевому регіоні: від 3 до 4 тижнів
  • Орієнтовна вартість: 9 000 євро

Ціна на зміну статевої належності з пересадкою шкіри мошонки

• Шкіра з мошонки використовується для створення глибини піхви до 13-15 см, в залежності від якості та кількості шкіри (додаткова глибина можлива з використанням шкіри з паху). Це найпопулярніша процедура SRS.
  • Операція: 4 години
  • Перебування в лікарні: 6 ночей
  • Час відновлення в місцевій зоні: від 3 до 4 тижнів
  • Орієнтовна вартість: 9 000 євро (з можливістю подальшого збільшення глибини за 1 200 євро)

Ціна на зміну статі за допомогою лапароскопічного методу на сигмовидній кишці

• Сигмовидна кишка використовується для створення піхви, що дозволяє досягти більшої глибини, ніж це можливо при SRS з використанням шкірного трансплантата мошонки. Вона найкраще підходить людям з меншою кількістю шкіри мошонки або тим, хто віддає перевагу змащеній піхві, як у біологічної жінки. Це, безумовно, найдорожча методика.
  • Операція: 6 годин
  • Госпіталізація: 7 ночей
  • Час відновлення після операції: від 3 до 4 тижнів
  • Відкрита методика, зі шрамом від розрізу ~8-10 см в лінії бікіні; приблизно 12500 євро
  • Лапароскопічна методика; 4 невеликих розрізи на животі; приблизно 16 000 євро

Післяопераційне спостереження

Відновлення після операції буде тривалим і болючим процесом. Він також вимагатиме декількох подальших процедур і постійного моніторингу, тому вам доведеться залишитися в лікарні ще трохи довше, поки ви не будете повністю готові до від’їзду.

Загалом, плануйте залишитися в Таїланді або обраному вами регіоні щонайменше на 3 тижні після операції. Більшість людей можуть повернутися до роботи через 4-6 тижнів після операції зі зміни статі.

Крім того, ви можете повернутися до роботи та інтенсивних фізичних навантажень приблизно через 6-8 тижнів. Важливо, щоб ви ретельно дотримувалися всіх інструкцій щодо прийому ліків протягом періоду відновлення.

Післяопераційний догляд

Соціальна підтримка дуже важлива до і після операції, особливо підтримка з боку сім’ї та близьких друзів. Ви повинні бути соціально та емоційно стабільними перед операцією.

Ось чому необхідно, щоб ви отримали адекватну психологічну допомогу, яка допоможе вам з вашим емоційним благополуччям. Вам потрібно підготувати себе психологічно до, під час і після переходу, оскільки він може бути дуже важким і стресовим.

Також важливо регулярно проходити обстеження у місцевого лікаря, щоб стежити за ходом одужання та уникати будь-яких ускладнень.

Відсоток успішності

Рівень успішності операцій зі зміни статі в Таїланді дуже високий, враховуючи технологічний прогрес. Операція зі зміни статі з чоловічої на жіночу має вищий відсоток успіху, ніж зі зміни статі з жіночої на чоловічу, саме тому більше чоловіків-транссексуалів обирають зміну статі в Таїланді.

Однак, враховуючи характер і складність цього виду хірургічного втручання, ви також повинні знати про його ускладнення:

• Можливий ризик інфікування
  • Інтенсивний біль
  • Кровотеча
  • Згортання крові та утворення рубців

Можливі побічні ефекти також можуть включати

• Зниження сексуальних відчуттів та здатності досягати оргазму
  • Фістула (отвір між прямою кишкою і піхвою)
  • Звуження піхви та ріст вагінального волосся з пересадженої тканини
  • Часткове відмирання тканин, що використовуються для створення нової піхви

Якість лікування

Низька вартість медичних послуг в Таїланді не є синонімом низької якості лікування. Насправді, Таїланд надзвичайно популярний серед медичних туристів, оскільки країна відома своєю високою якістю медичного обслуговування. Багато медичних центрів Таїланду акредитовані престижними міжнародними організаціями, такими як Joint Commission International (JCI).

Країна пройшла довгий шлях з моменту проведення першої операції зі зміни статі в 1975 році. Багато хірургів спеціалізуються на зміні статі протягом багатьох років, деякі з них мають більш ніж 20-річний досвід. Завдяки своїм навичкам і досвіду хірурги і клініки можуть надати пацієнтам необхідну допомогу і забезпечити найкращий результат.

Оскільки в країні існує багато медичних центрів, які пропонують послуги з ДРТ між чоловіком і жінкою, зрозуміло, що деякі з них роблять це краще, ніж інші. Щоб уникнути розчарування, проведіть дослідження, почитайте відгуки, дізнайтеся про акредитацію клініки і попросіть у хірурга сертифікати. Або довіртеся нам 🙂

Émilie

Мене звуть Емілі Жерве, я живу в Стамбулі, Туреччина. Я медична письменниця з широкими науковими знаннями та понад 15-річним досвідом роботи в галузі дослідження раку та молекулярної біології. Маю досвід організації конгресів та управління проектами. Я вмію передавати складні медичні та наукові концепції різним аудиторіям за допомогою різноманітних засобів масової інформації, включаючи цей сайт як дошку для написання моїх статей.